ندای وظیفه

بازی کامپیوتری

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

اقامت در کشور گرجستان - اقامت گرجستان - اقامت تحصیلی گرجستان

اخذ اقامت گرجستان

با گذشت زمان، روند اخذ اقامت در کشور گرجستان ممکن است پیچیده تر از قبل شود اما لازم است بدانید که در حال حاضر، مطمئن ترین روشهای اخذ اقامت در کشور گرجستان، خرید ملک و سرمایه گذاری هستند اما با توجه به احتمال قریب الوقوع پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا و معاهده ناتو و پر شدن سقف مهاجرتی این کشور، در صورت داشتن نقشه برای مهاجرت به این کشور خوش آب و هوا و زیبا به شما توصیه می کنیم سریعتر تصمیم گیری و تصمیم خود را اجرائی نمائید زیرا روند رو به رشد قیمت دلار در ایران و نوسانات مربوط به آن ممکن است روند مهاجرت را برای شما پیچیده و در نتیجه غیر ممکن نماید .

اقامت گرجستان

سرمایه گذاری

در گرجستان می توانید از طریق روش سرمایه گذاری اقامت دریافت کنید و در صورتی که سرمایه گذاری شما بصورت مستقیم و با حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار لاری باشد (۱۳۰ هزار دلار) به شما اقامت دائم تعلق می گیرد. فقط باید توجه داشته باشید که اینکار حتما می بایست بصورت هدفمند انجام شود و پرونده اقامت شما توسط یک وکیل باتجربه به اداره Public service hall ارجاع داده شود .

نکته مهم در این خصوص این است که مدارک و مستندات سرمایه گذاری شما باید به اندازه کافی قوی بوده و فعال بودن شرکت شما را در گرجستان نشان دهد تا با درخواست اقامت شما موافقت شود.

مبلغ سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار لاری برای هر فرد می باشد و در صورتی که چند شریک قصد اخذ اقامت در کشور گرجستان به صورت دائم را دارند می بایست هر شریک بصورت مستقیم ۳۰۰ هزار لاری سرمایه گذاری نماید .

ازدواج

در صورتی که با یک تبعه گرجی ازدواج کنید می توانید درخواست اقامت دهید، اما این ازدواج به هیچ وجه نباید صوری باشد زیرا دستگاه های دولتی گرجستان زیرساخت مناسبی را برای بررسی و کنترل این نوع اقامت داشته و می توانند صوری بودن ازدواج را تشخیص دهند . اما در صورتی که ازدواج واقعی و بر اساس قوانین گرجستان باشد احتمال اعطای اقامت دائم گرجستان به وی زیاد می باشد .

اقامت تحصیلی گرجستان

در گرجستان در صورتی که بتوانید در یکی از مقاطع تحصیلی از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر، پذیرش تحصیلی دریافت نمائید می توانید اقامت تحصیلی اخذ نمائید، بدین صورت که پس از دریافت پذیرش تحصیلی، از موسسه آموزشی که در آن پذیرش گرفته اید نامه تائیدیه پذیرش دریافت نمائید و از این طریق اقامت تحصیلی گرجستان را اخذ نمائید .

نکته مورد توجه در مورد این نوع اقامت در کشور گرجستان این است که اقامت تحصیلی در سوابق اقامتی فرد ثبت نخواهد شد و در صورتی که فرد بخواهد به سمت اخذ شهروندی گرجستان برود، این نوع اقامت برای وی مناسب نخواهد بود به همین دلیل هیچگونه سوابق اقامتی برای وی ثبت نخواهد شد . این نوع اقامت به دانشجویان و علاقمندان به فراگیری دانش و ادامه تحصیل در کشورهای اروپائی و آمریکا توصیه می شود زیرا تحصیل در گرجستان مزایای زیادی را برای پیشرفت تحصیلی فرد دارد .

موافقین ۰ مخالفین ۰

تولید زغال فشرده مکعب و قرص

این سال ها زغال فشرده کاربرد زیادی در سفره خانه ها دارد و بیشتر افرادی که آن را سفارش می دهند به کیفیفت و ماندگاری آن توجه میکنند.

ما در این قسمت برای شما توضیح مختصری درباره زغال فشرده خواهیم داد تا بیشتر از مزایای این نوع ذغال و نحوه فشرده سازی آن بدانید.

یکی از مهمترین اجزای یک قلیان زغال تکمیلی آن است اگر زغال شما مناسب باشید می تواند قلیانی خوب و ماندگار برای مشتریان شما باشد.همچنین زغال نقش مهمی در جذب مشتری و به راه انداختن قلیان شما نیز دارد. هرچقدر قلیان شما با زغال فشرده با کیفیتری راه اندازی شود مطمعنا ماندگاری بیشتری خواهد داشت

زغال فشرده اسم های گوناگونی نیز دارد یکی از این اسم ها زغال قالبی

زغال قالبی فشرده:زغال قالبی فشرده از فشرده سازی زغال بدست می آید و از طریق دستگاه های تولید زغال تولید و فشرده سازی می شود

زغال فشرده از طریق گرد زغال چوب ساخته می شود و توسط دستگاه جمع و فشرده سازی می شود و نوع ماندگاری آن نیز نسبت به بقیه زغال ها نیز بیشتر است

این نوع زغال ها دارای کوره های خاصی نیز هستند.و برای فشرده سازی آنها از دستگاه های بزرگ صنعتی زغال استفاده می شود و آنها را فشرده می کنند.

روش کار این کوره ها نیز در نوع خود بی نظیر است و تا جایی که می شود این کوره ها بدون نیاز به گاز و برق و.. کار میکنند.

تمام فرایند تولید از طریق تولید بریکت است و تماما از طریق خودسوزی زغال شکل می گیرد و حتی میزارن آلایندگی هم ندارد.

کوره های زغال فشرده صنعتی تفاوت اساسی با کوره های سنتی و قدیمی دارند و آن نیز کیفیت کار آنها است

یکی از مزیت های خوب زغال فشرده این است که این نوع زغال نسبت به بقیه 4برابر بیشتر می مانند و دیرتر خاموش می شوند.همچنین این نوع زغال هیچ آسیبی از لحاظ زیست محیطی به طبیعت نمی رساند.

منبع: http://caspianzoghal.com/%D8%B2%D8%BA%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%B4%D8%B1%D8%AF%D9%87

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی کشورهایی که کمترین آمار طلاق را در جهان دارند

معرفی کشورهایی که کمترین آمار طلاق را در جهان دارند
مترجم: مهتا مجدی 

 در حال حاضر در ایران با توجه به گرانی و تورم، کسی ازدواج نمی‌کند تا بخواهد طلاق بگیرد. در آمریکا حدود ۳۹٪ از زوجین طلاق می‌گیرند.

 کمترین آمار طلاق:

۱) هند – ۱ درصد طلاق
 در هند همه یا متاهل هستند و یا قصد ازدواج دارند.در جامعه هند مردم ازدواج را بسیار دوست دارند.مفهوم طلاق در سیستم حقوقی هند کاملا با اعتقادات مذهبی در ارتباط است

۲) شیلی – ۳ درصد طلاق
در شیلی خانواده مهم‌ترین چیز زندگی هر شخص است. در واقع قوانین پیچیده‌ای برای ازدواج و طلاق در شیلی وجود دارد

۳) کلمبیا – ۹ درصد طلاق
ممکن است کلمبیا آمار طلاق کمی داشته باشد، اما خیانت در ازدواج در فرهنگ کلمبیا بسیار رایج است. اکثر مردم این کشور کاتولیک هستند،وبه این دلیل طلاق نمیگیرند اما 66 درصد زنان و مردان کلمبیایی  حداقل یکبار در ازدواجشان خیانت کرده اند 

۴) مکزیک – ۱۵ درصد طلاق
مکزیک هم شرایطش مشابه کلمبیا است

۵) ترکیه – ۲۲ درصد
در قانون ترکیه اگر ازدواج به طرز غیرقابل برگشتی با شکست روبرو شود، یک زوج می‌توانند طلاق بگیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰